2011. július 9., szombat

Startapró.hu - Többi kategória: brigitt 06706438259

Startapró.hu - Többi kategória
A Startapró.hu apróhirdetési oldal hírforrása

brigitt 06706438259
9 Jul 2011, 8:22 pm

Sziasztok! Brigi vagyok,egy 30-as tatabányai lány! Remélem a képek helyettem is beszélnek és azt sugallják, semmiképpen sem szabad kihagynod engem! Vannak ötleteim azt illet?en, hogy mit csinálnék veled, úgyhogy szabad kezet ne adj, mert nem biztos, hogy túléled! :D Na jó bevallom, imádom a szexet ... majd meglátod, hogy igazat beszélek! Minden jóban benne vagyok, akár párommal hármasban is csinálhatjuk, de ha csak nézni szeretnéd ...!Egyébként szeretem a szendvicset és ez a fajta tutira nem hí

6843077_t.jpg (image/jpeg)

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed.