2011. július 3., vasárnap

Startapró.hu - Többi kategória: Mercedes Benz motoros bőrdzseki

Startapró.hu - Többi kategória
A Startapró.hu apróhirdetési oldal hírforrása

Mercedes Benz motoros bőrdzseki
3 Jul 2011, 5:25 pm

Eladó egy kihasználatlan, M-es eredeti bőrdzseki! Ajándékba kaptam, de mindig is csak a szekrényben pihent, mert sosem volt a stílusom.:) Teljesen korrekt méret. Én 175 cm vagyok, izmosabb testalkattal, az öcsém pedig 165 cm és nagyon vékony. Ennek ellenére mindkettőnkön jól áll. Méretek: -teljes hossz: 69 cm -ujjhossz: 61 cm -szélesség: 57 cm A méretekben lehet, hogy van néhol egy icipici eltérés, mert nem tudom pontosan, hogy honnan kell mérni, de szerintem jól csináltam.:) (40000 Ft volt)

6055376_t.jpg (image/jpeg)

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed.