2011. július 18., hétfő

Startapró.hu - Többi kategória: Új szexpartner csaj NikiNóra

Startapró.hu - Többi kategória
A Startapró.hu apróhirdetési oldal hírforrása
Új szexpartner csaj NikiNóra
Jul 18th 2011, 21:33

Szia Úriember! Niki vagyok, egy igazán csinos Milf hölgy. Rajtam genetikailag minden természetes, és igen, erre valóban büszke vagyok. Írhatnám most, hogy gyere, és győződj meg róla személyesen, de az nem én volnék! Csak annyit mondok: nézz a huncut szemembe, és tudni fogod! Ja, hogy napszemüveg van rajtam? Láss mögé! Egyszer egy Vendégem azt mondta, úgy érzi magát nálam-velem, mintha a béke szigetén lenne. Nos ezen a szigeten még mindig béke van! További infók a linkben!

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions