2011. augusztus 29., hétfő

Startapró.hu - Többi kategória: Pocahontas 06702083627

Startapró.hu - Többi kategória
A Startapró.hu apróhirdetési oldal hírforrása
Pocahontas 06702083627
Aug 30th 2011, 05:21

Rövid bemutatkozás: Sziasztok Kedves fiúkák!! Hmmm... bemutatkozás... hát lássuk:kedves, vidám, bújós pici vékony testalkatú vidéki lány vagyok. Nagyon szeretem a szexet és remélem a legnagyobb megelégedésetekre kielégítően is művelem. Igazából mindenevő vagyok... lehet vad, szenvedélyes, romantikus vagy akár lágy:)Ha megvan a kellő szimpátia Te kihozhatsz belőlem bármit én nyitott vagyok sok bevált vagy akár új dologra is:)Ha úgy érzed belefér a rohanó életedbe egy kellemes lazítás és e pár sor

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions